Продавець Fotoplenka.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2398 відгуків
Fotoplivka.ua
+380 (99) 967-63-33
Легендарні фотографи сучасності книга про документальну фотографію Henri Cartier-Bresson: Photographer
влево
  • Легендарні фотографи сучасності книга про документальну фотографію Henri Cartier-Bresson: Photographer, фото 3
  • Легендарні фотографи сучасності книга про документальну фотографію Henri Cartier-Bresson: Photographer, фото 4
  • Легендарні фотографи сучасності книга про документальну фотографію Henri Cartier-Bresson: Photographer, фото 5
  • Легендарні фотографи сучасності книга про документальну фотографію Henri Cartier-Bresson: Photographer, фото 6
вправо

Легендарні фотографи сучасності книга про документальну фотографію Henri Cartier-Bresson: Photographer

  • Готово до відправки
  • Код: B-337

3 500 ₴

+380 (99) 967-63-33
Vodafone
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики

Книга - фотоальбом "Photographer" Henri Cartier-Bresson.

Анрі Картьє-Брессон (1908-2004) - одна з найвпливовіших і улюблених постатей в історії фотографії. Його винахідницькі роботи початку 1930-х років допомогли визначити творчий потенціал сучасної фотографії. Після Другої світової війни він допоміг заснувати фотоагентство Magnum, яке дозволило фотожурналіст вийти на широку аудиторію через такі журнали, як Life, зберігши при цьому контроль над своєю роботою. Картьє-Брессон продовжить випуск основних фоторепортажів, запам'ятовуючи такі події, як Китай під час революції, Радянський Союз після смерті Сталіна, Сполучені Штати в період післявоєнного буму і Європа, коли її більш старі культури зіткнулися з сучасними реаліями. Виданий для супроводу виставки в Музеї сучасного мистецтва, це перше велике видання, в якому в повній мірі використовуються великі архіви Фонду Картьє-Брессон, включаючи тисячі репродукцій і великий ресурс документів, що стосуються життя фотографа. В основі книги лежить історія кар'єри Картьє-Брессона з допомогою 300 фотографій, розділених на 12 глав. Хоча в нього включені багато з його найвідоміших картин, багато з них будуть незнайомі навіть фахівцям. Широке есе Пітера Галасси, головного куратора відділу фотографії музею, пропонує абсолютно нове розуміння видатної кар'єри Картьє-Брессон і її пересічних контекстів журналістики і мистецтва. Великий допоміжний матеріал, що містить докладну хронологію професійних подорожей фотографа і розворотів його фоторепортажів в тому вигляді, в якому вони з'являлися в журналах, зробить революцію у вивченні творчості Картьє-Брессона.

Анрі Картьє-Брессон — французький фотограф, майстер реалістичної фотографії XX століття, фотохудожник, батько фоторепортажу і фотожурналістики, представник документальної фотографії.

Він цікавився живописом з юності. У грудні 1913 року Анрі познайомився зі своїм дядьком Луї, художником, який увів його у світ мистецтва. На жаль, дядько помер в 1915 році, але Анрі продовжував слідувати його радам. Він навчався в ательє художника Андре Лота. Своїм видатним майстерністю фотографа Картьє-Брессон багато в чому зобов'язаний освіти в якості художника і графіка.

У 1930 році, після початку навчання живопису та графіці, він вирушив у подорож в Африку. Повернувшись у Францію в 1932 році, він вирішив присвятити себе фотографії. Його дуже вразили кілька знімків, зроблених Еженом Атже і Андре Кертесом, але найбільше його підштовхнув до фотомистецтва знімок, зроблений Martin Munkácsi в 1929-м або 1930 році, на якому зображені троє чорношкірих людей, голяка впадають в хвилі озера Танганьїки (Танзанія). Він високо оцінив естетику цієї фотографії і захоплено писав: «О! Це можна зробити за допомогою фотоапарата!!». У тому ж році в Марселі він придбав новинку тодішнього ринку, фотоапарат фірми Leica — легку малоформатную камеру, дозволила нарешті йому досягти необхідного майстерності в тій фотографії, до якої він мав схильність.

У 1947 році Картьє-Брессон зі своїми колегами Робертом Капою, Девідом Сеймуром, Джорджем Роджером, Марією Айснер, Біллом Вандівартом і Ритою Андіверт засновує співдружність фотожурналістів — агентство (Magnum Photos). Після чого він відвідав Індію, Пакистан, Бірму, Китай, Індонезію, Мексику, Японії, Куби, Канади, а так само колишній СРСР.

У 1954 році став першим закордонним фотографом, який відвідав СРСР після смерті Сталіна.

У 1954 році Лувр організував свою першу виставку фотографій, і це були роботи Картьє-Брессона. Його роботи виставляються в найбільш відомих галереях і музеях світу. Видано безліч книг, в яких опубліковані його фотографії, в основному супроводжуються аналізом їх художніх достоїнств.

У 1966 році покинув агентство і оселився в горах Провансу, де захопився малюванням альпійських ландшафтів.

Помер 3 серпня 2004 року в Монжюстене ( Франція).

Особливості методу.

Відтворені у вишуканому чорно-білому кольорі, зображення в цій книзі варіюються від самих ранніх робіт Анрі Картьє-Брессона у Франції, Іспанії та Мексиці до його повоєнних подорожей по Азії, США і Росії, і навіть включають пейзажі 1970-х років, коли він сховав камеру, щоб зайнятися малюванням. У той час як його інстинкт запам'ятати те, що він називав вирішальними моментами, не мав собі рівних, фотожурналіст Картьє-Брессон був однозначно стурбований впливом історичних подій на людину. У своїх фотографіях звільнення Франції від нацистів, смерті Ганді і створення Китайської Народної Республіки в 1949 році Картьє-Брессон зосередився на реакції натовпу, а не на предметах подій. І хоча його портрети Сартра, Джакометті, Фолкнера, Капоті та інших художників є знаковими, він приділяв не меншу увагу тим, що забута історією: мертвому борцю опору, який лежить на березі Рейну, дітей, що грають біля Берлінської стіни, і євнух при імператорському дворі Пекіна. У книзі, поділеної на шість тематичних розділів, фотографії представлені у вигляді запасних двухстраничных розворотів. У рукописній замітці, вміщеній в кінці книги, Картьє-Брессон пише: «Щоб надати сенс світу, потрібно відчути себе причетним до того, що він виділяє через видошукач». Його роботи показують, як йому вдавалося зафіксувати вирішальний момент з таким крайнім смиренням та глибокою людяністю.

Методи роботи Анрі Картьє-Брессона стали легендою в світі фотографії. Наприклад, він прославився своєю здатністю залишатися «невидимим» для людей, яких знімав. Відблисками металеві частини фотоапарата він заклеював чорною ізоляційною стрічкою, щоб вони не блищали. Існує легенда що він завжди робив закінчений знімок в момент зйомки, ніколи не зраджував, не кадрировал зроблену фотографію. Вона хибна і спростована кількома тестовими відбитками, значні частини яких заштрихованны для подальшої перекадровки. Брессон ніколи не друкував і не проявляв плівку самостійно.

У багатьох джерелах згадується, що він принципово знімав лише об'єктивом з «нормальною» фокусною відстанню (не «телевіком»), що змушувало його близько підходити до об'єкта, що фотографується, і вступати з ним у безпосередній контакт. Також він відомий тим, що намагався знімати будь-яку сцену в момент досягнення найвищої емоційної напруги, пов'язаної з його відчуттям образотворчої форми, яке він називав «вирішальним моментом», широко відомий вираз у фотографічному світі, який для Картьє-Бресснона означав

миттєве розпізнування, на долю секунди, значимості і одночасно точної форм організації, що надають цій події відповідну йому експресію
Про відносини Картьє-Брессона зі часом Lincoln Kirstein, письменник і фахівець в галузі культури і мистецтва, говоривши, що Картьє-Брессон

постійно боксував з часом, час був одночасно противником і товаришем... щоб бути ураженим і нокаутованим; вони танцюють навколо миті, чекаючи відкриття, щоб зафіксувати його, зупинити, перемогти
Але для так званого вирішального моменту, не тільки спійманого, а й естетично зафіксованого, крім великої чутливості та розуміння природи людини, якими Анрі Картьє-Брессон мав найвищу міру, потрібна витончена робота з художньою формою, з геометрією внутрішньокадрового простору, вміння створювати метафори і т. д. У 1952-му році словосполучення вирішальний момент стало назвою його книги.

фотожурналістика книги, Подарунок фотографу, альбоми відомих фотографів, книги про мистецтво фотографії

Інформація про продукт
Автор: Henri Cartier-Bresson
Формат:  Тверда обкладинка | 376 сторінок
Дата публікації:  11 Aug 2020
Видавець: Prestel
Видання Місто / Країна: Munich, Germany
Видання: Нове видання
Вага: 2 716 g
Розміри: 291 x 301 x 43mm

Основні атрибути
ВиробникLincoln
Країна виробникНімеччина
Вага2716 г
СтанНовий
ТематикаКраса, імідж, стиль
ISBN9783791384832
Вид палітуркиТвердий
Мова виданняАнглійська
Кількість сторінок344
Рік видання2020
Формат
Довжина29 см
Ширина30 см
Користувальницькі характеристики
видавництвоPrestel
Тип картиниЖивопис і графіка
Інформація для замовлення
  • Ціна: 3 500 ₴
Легендарні фотографи сучасності книга про документальну фотографію Henri Cartier-Bresson: PhotographerЛегендарні фотографи сучасності книга про документальну фотографію Henri Cartier-Bresson: Photographer
Готово до відправки
3 500 ₴
+380 (99) 967-63-33
Vodafone

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner