Продавець Fotoplenka.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2333 відгуків
Fotoplenka.ua
+380 (99) 967-63-33
Каталог фотографії аукціону Phillips грудень 2017 р. Henri Cartier-Bresson: The Eye of the Century
влево
  • Каталог фотографії аукціону Phillips грудень 2017 р. Henri Cartier-Bresson: The Eye of the Century, фото 3
  • Каталог фотографії аукціону Phillips грудень 2017 р. Henri Cartier-Bresson: The Eye of the Century, фото 4
  • Каталог фотографії аукціону Phillips грудень 2017 р. Henri Cartier-Bresson: The Eye of the Century, фото 5
  • Каталог фотографії аукціону Phillips грудень 2017 р. Henri Cartier-Bresson: The Eye of the Century, фото 6
  • Каталог фотографії аукціону Phillips грудень 2017 р. Henri Cartier-Bresson: The Eye of the Century, фото 7
  • Каталог фотографії аукціону Phillips грудень 2017 р. Henri Cartier-Bresson: The Eye of the Century, фото 8
  • Каталог фотографії аукціону Phillips грудень 2017 р. Henri Cartier-Bresson: The Eye of the Century, фото 9
  • Каталог фотографії аукціону Phillips грудень 2017 р. Henri Cartier-Bresson: The Eye of the Century, фото 10
вправо

Каталог фотографії аукціону Phillips грудень 2017 р. Henri Cartier-Bresson: The Eye of the Century

  • Готово до відправки
  • Код: KPh-06

1 200 ₴

+380 (99) 967-63-33
Vodafone
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики

Книга - каталог аукціону фотографії у Нью-Йорку 12 грудня 2017 р.

Інтуїція Анрі Картьє-Брессона проявляється у всій його рідній Франції, де він робив визначають кар'єру образи, в тому числі вулиці Муффетар і Йер, серед багатьох інших. Натхненні всюдисущої життєрадісністю, картини Франції Картьє-Брессон створюють колективний портрет країни протягом усього двадцятого століття, оживляючи будь-яку обстановку, від сільської місцевості в Бриансоне до галасливих вулиць Парижа. Знімаючи вдома чи за кордоном, Картьє-Брессон вважав, що найяскравіші знімки виходять із знайомих місць, і, можливо, саме глибоке знання заїжджених вулиць Парижа дозволяє зірке око фотографа так вміло відобразити місто. Примітно, що сімейний будинок Картьє-Брессона знаходився на вулиці Лісабона, недалеко від вокзалу Сен-Лазар, де на самому початку його кар'єри, в 1932 році, була зроблена одна з його найвідоміших фотографій - «За вокзалом Сен-Лазар».

За завданням для таких видань, як Holiday та Harper's Bazaar, Анрі Картьє-Брессон досліджував міста, квартали і селища Італії, відкриваючи читачам журналів унікальне чарівність країни. Восени 1951 року Картьє-Брессон відправився в Рим для Harper's Bazaar. У 1953 році Картьє-Брессон вирушив у відпустку. Передумова журналу протягом тридцятирічного існування, з 1946 по 1977 рік, полягала в тому, щоб розсилати дуети письменників і фотографів для створення динамічних і привабливих репортажів без обмежень стилю, бюджету або кількості сторінок.

Володіючи цією творчою свободою, Картьє-Брессон багато подорожував по Італії і по Європі зі своєю першою дружиною Ратної Мохін і письменницею Інге Моратой, ймовірно, запам'ятовуючи такі зображення, як Торчелло у Венеціанській лагуні. Такі поїздки відкривали не тільки природний ландшафт Італії, але і її соціальний ландшафт, а унікальна здатність Картьє-Брессона знаходити інтуїтивну прозорливість і гумор життя привела його до моментів, як дитина радісно стикається з одним променем світла і чоловіком обережно визираючи з вітрини свого магазину, обидва відображені в Римі.

У 1933 році, всього за три роки до початку громадянської війни в Іспанії, Картьє-Брессон відправився в Іспанію зі своєї недавно купленої камерою Leica і створив зображення, які виявилися потужними та міцними рекордами того часу. Експериментуючи з формальними компонентами кубізму та сюрреалізму, Картьє-Брессон делікатно переплів художнє вираження гуманістичній проникливістю, щоб наповнити свої картини очевидного конфлікту в Іспанії співчуттям і життєвою силою. Картьє-Брессон продовжував їздити в Іспанію і в наступні роки, а в 1937 році він повернувся, щоб зняти документальний фільм Victorie de la vie (Повернення до життя), який був створений для підтримки республіканської програми надання медичної допомоги. Картьє-Брессон зняв ще два документальні фільми під час громадянської війни в Іспанії: «З бригадою Авраама Лінкольна в Іспанії», 1937 рік, і «L ' espagne Vivra», 1938 рік.

Подорожуючи по Сполученого Королівства та Ірландії з численними репортажними завданнями, Анрі Картьє-Брессон заповнив сотні плівок зображеннями, які передають як нюанси суспільства, так і важливі моменти часу, зокрема коронацію короля Георга VI в 1937 році. була першою роботою Картьє-Брессона в комуністичній щоденній газеті Ce Soir, де йому було доручено заповнювати сторінки ілюстрованого тижневика «Привіт». Отримані фотографії знаменують поворотний момент в британській історії: зречення короля Едуарда VIII, прихід на престол його молодшого брата і невизначеність війни на горизонті.

Через п'ятнадцять років, працюючи над вересневим випуском Harper's Bazaar 1952 року, Картьє-Брессон відправився в Дублін, Ірландія, щоб сфотографувати аукціон коней на знаменитому іподромі Курра. Це повернення в регіон відбулося всього через п'ять років після створення Магнума і лише через сім років після завершення Другої світової війни. Десять зображень, включених в журнал, звеличували те, як люди повернулися насолоджуватися простими радощами життя.

Анрі Картьє-Брессон вперше вирушив до Індії в грудні 1947 року, зробивши морську подорож з Англії в 6888 морських миль. Після прибуття він зіткнувся з новою незалежною країною, жителі якої зазнавали наростаючу напруженість через релігійного розділу Індії та Пакистану. Під час цього конфлікту Картьє-Брессон зняв один зі своїх найвідоміших зображень, Срінагар, Кашмір, 1948 рік, на якому мусульманські жінки моляться на пагорбі Харі Парбал з висхідним сонцем, висвітлюють Гімалаї.

Зокрема, в січні 1948 року Картьє-Брессон зустрівся з Махатмою Ганді і задокументував церемоніальне переривання шестиденного посту, який Ганді зробив як заклик до відновлення миру. Всього через дев'яносто хвилин після їх зустрічі 30 січня Ганді був убитий, а Картьє-Брессон зі своєю камерою Leica став свідком історії, закарбувавши безпосереднє горі та подальші дії щодо кремації Ганді і розсіювання його праху. Загальнонаціональний траур виразно переданий у зображенні похоронного багаття Ганді. Цей репортаж про останні дні життя Ганді підвищив статус Картьє-Брессона як провідного фотожурналіста, збільшивши попит на його фотографії з боку провідних видань, включаючи LIFE, Harper's Bazaar, Now і The New York Times Magazine. Протягом наступних 40 років Картьє-Брессон продовжував повертатися в Індію, зробивши шість поїздок протягом 1987 року.

Анрі Картьє-Брессон двічі їздив у Китай для журналу LIFE, в 1948 і 1958 роках, щоразу вправно і гуманним поглядом запам'ятовуючи країну в період політичних і економічних змін. Під час своєї першої поїздки, яка відбулася з кінця 1948 по початок 1949 року, Картьє-Брессон став свідком і задокументував завершення громадянської війни між Націоналістичною партією Китаю (також відомої як Гоміньдан) і Комуністичною партією Китаю на чолі з Мао Цзедуном. . Десять років тому, під час своєї другої поїздки в 1958 році, він зробив велику чотиримісячне 7000-мильне турне по країні на початку комуністичної кампанії «Великий стрибок вперед». Заснована на п'ятирічний план СРСР, ця економічна і соціальна порядок денний включала колективізацію сільського господарства і швидку індустріалізацію його переважно сільського аграрного населення. «З тою прозірливістю, яку він відомий, - заявив LIFE, - Картьє-Брессон показав, як індивідуально реагують китайці і живуть в умовах нав'язаного їм репресивного режиму». Дійсно, протягом всієї кар'єри Картьє-Брессона саме його тепла особиста перспектива надає його фотографій повагу до всього людства.

Отримавши дозвіл уряду відвідати СРСР, Анрі Картьє-Брессон, доклав до заяви на візу копію «Вирішального моменту», влітку 1954 року разом зі своєю дружиною Ратної Мохін відправився в Москву. Фотографії поїздки Картьє-Брессона відобразили повсякденність: в школах, на фабриках, на стадіонах і в концертних залах, що лягло в основу його книги «Москва», виданої компанією Delpire в 1954 році, і «Люди Москви» Саймона Шустера і в 1955 році. Потім Картьє-Брессон повернувся в 1973 році, заявивши: «Через дев'ятнадцять років після першої поїздки мені захотілося повернутися і знову відвідати Росію ".

Анрі Картьє-Брессон сфотографував Сполучені Штати більше ніж будь-який інший народ. Звертаючи свій погляд на великий ландшафт і різноманітне населення Сполучених Штатів, Картьє-Брессон їздив пересіченою місцевістю в 1947 і 1960 роках. Одночасно з поїздкою 1947 Картьє-Брессон фотографував портрети художників і письменників для журналу Harper's Базар, у тому числі Вільям Фолкнер. Крім того, під час цієї поїздки було зроблено багато незвичайних, але маловідомих фотографій таких місць як Натчез, Міссісіпі, Сан-Антоніо, Техас та Таос, Нью-Мексико.

Картьє-Брессон також був частим гостем у Нью-Йорку, зняті в районах від Нижнього Іст-Сайду до Гарлема та Брукліна, показують близьке знайомство з містом. Американська культура вийшла на передній план у середині століття, і інтерес до того, як живуть та працюють американці, призвів до того, що фотографії Сполучених Штатів Картьє-Брессон потрапили на сторінки Paris Match, Réalités, Jours de France, Queen та інших міжнародних журналів.

Анрі Картьє-Брессон вирушив до Мексики на початку своєї кар'єри, записавшись фотографом в експедицію 1935 року, щоб нанести на карту Панамериканське шосе. Поки проект не був реалізований, Картьє-Брессон вирішив залишитися в Мехіко, подружившись і живучи з великим письменником Ленгстоном Хьюзом в районі Ла Канделарія, де було зроблено багато його знакових фотографій у Мексиці. У той час Мексика була родючим ґрунтом для багатьох художників, у тому числі для Мануеля Альвареса Браво, з яким Картьє-Брессон ділив виставку у Палаці образотворчих мистецтв у Мехіко у 1935 році.

Інформація про книгу
Формат:  М'яка обкладинка | 116 сторінки
Дата публікації:  2017
Видавець:  Phillips
Видання Місто / Країна: New York
Вага: 697 g
Розміри: 211 x 270x7 mm

Основні атрибути
ВиробникPhilips
Країна виробникСША
СтанНовий
Користувацькі характеристики
ТематикаКраса, імідж, стиль
ВидавництвоPhillips
Мова виданняАнглійська
Різновид палітуркиМ'який
Вага697 кг
Довжина21
Ширина27
Кількість сторінок116.0
Рік видання2017
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 200 ₴
Каталог фотографії аукціону Phillips грудень 2017 р. Henri Cartier-Bresson: The Eye of the CenturyКаталог фотографії аукціону Phillips грудень 2017 р. Henri Cartier-Bresson: The Eye of the Century
Готово до відправки
1 200 ₴
+380 (99) 967-63-33
Vodafone

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner