995 ₴
Книга - каталог аукціону фотографії у Нью-Йорку 13 липня 2020 р.
На аукціоні Phillips, організованому 13 липня в Нью-Йорку, виставлені чотири знакові зображення Роберта Франка опубліковані в "U. S. Camera Annual 1958". Фотографії Америки, зроблені Робертом Франком у ході декількох поїздок на автомобілі по пересіченій місцевості і профінансовані серією грантів Гуггенхайма в період з 1955 на 1956 рік, показують суперечності та складності, що існували в країні протягом цього десятиліття. Повний набір з 83 зображень Френка був вперше опублікований в Парижі в 1958 році, а незабаром після цього в Америці під назвою The Americans. У той час викликав великі суперечки, «Американці» став однією з найбільш важливих і впливових фотокниг 20-го століття. До публікації The Americans було портфоліо зображень Франка, опублікованих на сторінках U. S. Camera Annual 1958 року. З передмовою наставника Роберта Франка Уокером Евансом і заявою самого Франка. 33 зображення являють собою декларацію мети і служать увертюрою до майбутнього шедевру. Філліпс рада запропонувати чотири фотографії, представлені в портфоліо Annual's на нашому аукціоні 13 липня, даючи можливість поміркувати про важливість цієї ранньої публікації робіт Франка.
Одна з чотирьох фотографій, виставлених на аукціоні Філліпс 13 липня, - це культова фотографія Франка дороги, U. S. 285, New Mexico [ лот 128 ]. У вступі Уокер Еванс пише: «На цій картинці ви відразу ж знаходите континент. Вся сторінка наповнена американським масштабом і простором ». Дійсно, ця фотографія невіддільна від основоположного роману « On the Road » 1957 року про юнацької американської пристрасті до подорожей Джека Керуака, який також написав вступ до «Американцям» .
Newburgh, New York [ лот 87 ] показує інтерес Франка до багатьох субкультур, які виникли у післявоєнній Америці, в даному випадку байкерської культури. Більш пізні фотографи, режисери та автори - Річард Прінс , Кеннет Енгер, Денні Лайон і Хантер С. Томпсон серед них - також будуть досліджувати цей світ, але робота Франка передує новим дослідженням.
Франк досліджував і в деяких випадках підірвав американські архетипи, як, наприклад, в « Rodeo - New York City » [Лот 56], де класичний американський ковбой приймає лаконічну позу і закурює цигарку, притулившись до сміттєвого відра на жвавій вулиці Манхеттена.
Спокійна, ніжна фотографія Франка молодої пари на вулиці в Chattanooga, Tennessee [лот 68], завершує квартет знімків з Annual. Це одне з небагатьох зображень, на яких він використовував телеоб'єктив, щоб розмити фігури на задньому плані. Пара виділяється на аморфному міському тлі.
Американський пейзаж - визначальний фактор національної ідентичності країни, що представляє як естетичний ідеал, так і ідею можливості. Земля була в центрі уваги фотографів з ранньої історії фотографії, коли Карлтон Уоткінс зробив свої фотографії Йосеміті. З тих пір багато американські фотографи пішли по стопах Уоткінса і досліджували красу і драматизм місцевості, одночасно вивчаючи вплив людини на неї. Аукціон Phillips Photographs в Нью-Йорку включає в себе добірку американських пейзажних фотографій, які дозволяють нам побачити, як фотографи шукали сенс в різноманітних ландшафтах країни.
Едвард Уестон вперше відвідав унікальні піщані дюни в Океано, Каліфорнія, в 1934 році і відразу ж був зачарований їх формами. В наступні роки він створив безпрецедентну фіксацію постійно мінливого ландшафту. Дюни, Океано, часто звані Чорними дюнами, є одними з найбільш відомих і характерних для серії. Він примітний переважанням тіней, які додають глибину і драматизм зображення, а також скрупульозним підходом Уестона до сонячного світла, щоб посилити деталі на передньому плані і окреслити лінії гребеня, що йдуть удалину.
Ансель Адамс був затятим захисником природи і став одним з головних прихильників збереження дикої природи країни. Його розуміння драми, притаманною американському західному пейзажу, можна побачити на його принті розміром з мурал Winter Sunrise, Sierra Nevada from Lone Pine, California.
Настільки ж драматична гра між сонячним світлом, хмарами і піском в «Білих пісках» Ернста Хааса, штат Нью-Мексико, на якій зображений самотній автомобіль, що рухається по чужому і красивого ландшафту. Цей естамп виставлявся в ретроспективі робіт Хааса в Музеї сучасного мистецтва в 1962 році.
Роберт Адамс глибоко піклується про навколишнє середовище у своїй роботі. Фотографуючи в основному в Колорадо і в Каліфорнії і працюючи з плівковими камерами середнього і великого формату, він створив колекцію зображень, ідеально збалансованих між активізмом та поезією. Він написав, що «головна ідея» пейзажної фотографії «це відкриття і переоцінка того, де ми знаходимося».
Вид Роберта Франка з готельного номера в Бьютте, штат Монтана, дає нам уявлення про ландшафт, повністю перевернутому пошуками корисних копалин. Френк відвідав Бьютт в 1956 році під час своєї епічної серії поїздок по пересіченій місцевості, яка фінансується за рахунок кількох грантів Гуггенхайма. Б'ють був класичним західним містом і домівкою для однієї з найбільших у світі підприємств з видобутку корисних копалин. На цій фотографії Френк відобразив безпосередню близькість міста до розкопок на тлі гір піднімаються Монтани; рукотворний ландшафт вторгається у світ природи.
Строгий і захоплюючий кадр Алека Сота peter's Houseboat, Winona, Minnesota, свідчить про більш органічною взаємозв'язку між людськими та природними словами. Як і Франк, Сот - мандрівник, і фотографії, які він зробив по всій країні, в тому числі уздовж річки Міссісіпі, дають красномовний редакторський коментар про наше ставлення до навколишнього середовища.
З 1970-х років Річард Мисрах зосередився на американському ландшафті і вплив людини на нього, створивши зібрання робіт, що характеризуються технічної строгістю і безпомилково етичним підходом до його предмету. Його перехід до цифрової фотографії в першому десятилітті 2000-х років був відходом, так і продовженням його давніх фотографічних інтересів. Він використовував здатність нового носія вловлювати найменші деталі та зберігати дозвіл при друці великого розміру. Майстерний хід Мисраха полягав у тому, щоб зробити ці відбитки негативами, з перевернутими забарвленням і тональністю. На відміну від аналогової фотографії, в якій негатив є необхідною проміжною ланкою між експонуванням і остаточної печаткою, цифрова фотографія не вимагає негативу. Пропонований тут великомасштабний негатив являє собою зовсім нове бачення американського пейзажу і пропонує коментар Мисраха про постійно змінюється середовищі фотографії.
Поєднуючи присвоєння з тонко налаштованим почуттям американських ікон, Річард Прінс переносить американський пейзаж на територію постмодерну з « Untitled (Cowboy)», в якому ковбой їде з мотузкою в руці серед стада жеребців. Залиті сонцем сцени нагадують незліченні вестерни, в яких суворий і красивий пейзаж визначає долю персонажів. Фотографія Прінса пропонує характерний підривної коментар про те, як виразна привабливість американського пейзажу зберігається в часі.
Результати продажу фотографій Phillips у Нью-Йорку на аукціоні були цілком переконливими.
Кращим лотом за високою оцінкою став лот 35, Ansel Adams, Winter Sunris, Sierra Nevada from Lone Pine California, 1944/1967, оцінений в $ 300 000-50000; це також був найкращий результат продажу за ціною 412500 доларів.
94,59% проданих лотів мали виторг у межах або вище оцінного діапазону, і всього було 9 позитивних сюрпризів у продажу (визначаються як отримання виручки, принаймні, в два рази перевищує оцінку):
Лот 5, Mario Giacomelli, Scanno, 1959 р. / пізніше, передбачувана ціна $ 3 000-5 000, проданий за $10 625.
Лот 12, Henri Cartier-Bresson, Behind the Gare Saint-Lazare, Paris, 1932 / пізніше, передбачувана ціна $10 000-15 000, проданий за $30 000.
Лот 18, Bernd and Hilla Becher, Cooling tower, steelworks, Haspe district, Hagen, Germany, 1969 р. / пізніше, гадана ціна $5 000-7 000, проданий за $21 250
Лот 42, Hiroshi Sugimoto, Time Exposed, 1991 р., передбачувана ціна $12-18 000, проданий за $38 750.
Лот 73, Sally Mann, Holding Virginia, 1988 р., передбачувана ціна $10 000-15 000, проданий за $40 000.
Лот 140, Francesca Woodman, It must be time for lunch now, New York, 1979 / пізніше, ймовірна ціна $ 5 000-7 000, проданий за $ 16 875.
Лот 161, Nan Goldin, Anthony by the sea, Brighton, England, 1979 / пізніше, ціна $10 000-15 000, проданий за $30 000.
Лот 192, Abelardo Morell, Camera Obscura Image of Boston's Old Custom House in Hotel Room, 1999 р., ймовірна ціна $3 000-5 000, проданий за $10 625.
Лот 196, Peter Beard, Ruhuti Valley (Aberdare Forest, Kenya), record-class rhino [circa 47″] для The End of the Game, 1972 / пізніше, оцінений в 60 000-80 000 доларів, проданий за 162 500 доларів.
Інформація про каталог
Формат: М'яка обкладинка | 186 сторінок
Дата публікації: 2020
Видавець: Phillips
Видання Місто / Країна: New York
Вага: 676 g
Розміри: 229 x 248 x 11 mm
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Philips |
Країна виробник | США |
Стан | Новий |
Вага | 676 кг |
Користувацькі характеристики | |
Тематика | Краса, імідж, стиль |
Різновид палітурки | М'який |
Мова видання | Англійська |
Видавництво | Phillips |
Формат | |
Довжина | 23 |
Ширина | 25 |