1 600 ₴
Книга — фотоальбом "Words + Pictures" Dorothea Lange.
Про унікальний синтез слова та зображення у сміливому політичній фотографії Доротеї Ланж, яка визначила іконографію WPA і Америки епохи Великої депресії.
Ближче до кінця свого життя Доротея Ланж ментувала: «Усе світлини — не тільки так звані « документальні». можна посилити словами. Хоча про кар'єру Ланж широко кажуть, цей зв'язок між словами та зображеннями не отримала належної уваги. Бувши відданим соціальним спостерігачем, Ланж приділяла пильну увагу стану людини, передаючи історії повсякденного життя через свої світлини та голоси, які вони привертали. Опублікована спільно з першою за 50 років великою виставкою Ланж у МоМА, Доротея Ланж: Words&Pictures привертає увагу до знакових робіт із колекції разом із менш відомими фотографіями — від ранньої вуличної фотографії до проєктів, пов'язаних із системою кримінальногоантажства. Складні відносини твору до слів демонструють цікавість Ланж до сили мистецтва для інформування громадськості та під'єднання до інтимних записів у світі. Представляючи роботи Ланж у різних контекстах — фотокниги, державні звіти епохи Великої депресії, газети, журнали, вірші — поряд із голосами сучасних художників, письменників і мислителя, книга пропонує тонке розуміння кар'єри Ланж і нові засоби, Розглядаючи слова та картинки сьогодні. Вступна есе куратора Сари Хермансон Майстер супроводжується розділами, організованими за «слівами» з цілої низки історичних віршів: знакова фотокнига Ланж An American Exodus, журнали Life і Aperture, ілюстрований посібник з мінімізації рейтингу в судах фартух і багато іншого. Ці контексти перемежовуються оригінальними вкладками видатної групи сучасних письменників, художників і критичних мислителя, включно з Julie Ault, Kimberly Juanita Brown, River Encalada Bullock, Sam Contis, Jennifer Greenhill, Lauren Kroiz, Sally Mann, Sandra Phillips, Wendy Red Star, Christina Sharpe, Rebecca Solnit, Robert Slifkin и Tess Taylor. Доротея Ланж (1895-1965) у 1920-х роках працювала в успішній портретній студії в Сан-Франциско, перш ніж розпочати роботу з Адміністрацією щодо перетину (а пізніше і з Адміністрацією безпеки ферми), документуючи тяготи Великої депресії та міграції Пильної чаши. Під час Другої світової війни Ланж працювала на уряд США, фотографуючи американські японські табору для інтернування та економію Каліфорнії під час війни. Фотографії Ланж широко публікувалися за її життя. Ланж працювала в тісній співпраці з куратором Джоном Шарковскі над ретроспективою, яка відкрилася посмертно 1966 року в Музеї сучасного мистецтва.
Доротея Ланж — американський фотограф і фотожурналістка, найважливіша представниця документальної фотографії.
У віці семи років переболіла поліомієлітом, що позначилося на її подальшому здоров'ї. Кар'єру фотографа почала в Нью-Йорку, навчався у Кларенса Уайта. У 1915 році виходить заміж за художника Мейнарда Диксона. Потім переїхала в Сан-Франциско (1918), відкрила там фотостудію. Найвідоміша фотографіями 1935-1942 року, запечатували сільську Америку периода Великої депресії, серед яких особливо знамените фото «Мати-переселянка». У 1935 році вона розводиться з Діксеном і виходить заміж за професора економіки Пола Тейлора. Також знімала в Перл-Харборе після нападу Японії в 1941. В 1952 стала одним із засновників фотожурналу Aperture. У 53-54-х роках починає роботу над серією фотографій «Три мормонських міста», спеціально для журналу «Life». З 1958 року разом зі своїм другим чоловіком Полем Тейлором вирушає у світову подорож. Багато хворіла. Помірна від раку стравоходу.
чорно-біла фотографія, фотороботи відомих фотографів, подарунок фотографу книга, альбоми відомих фотографів
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | США |
Користувацькі характеристики | |
Тематика | Краса, імідж, стиль |
Виробник | MUSEUM OF MODERN ART |
Мова видання | Англійська |
Різновид палітурки | Твердий |
Вага | 1080 кг |
ISBN | 9781633451049 |
Стан | Нове |
Довжина | 23 |
Ширина | 27 |
Кількість сторінок | 160.0 |
Рік видання | 2020 |